今天活着,做今天的事。 You are the winner !

 
Monday Morning - Liz Lawrence

小豆之家:

I just want you to know
你知道吗
I know exactly how you feel
我最懂你
I know just what you need
知道你需要什么
And darling you need me
亲爱的,你需要我的爱

So why don't you come and sit
为何不来促膝谈心

Oh, beside me on this sofa
快!来我这边的沙发坐坐
Drinking cups of tea
喝喝茶
Now the night is over
夜色已深
And we can put our hands
我们伸出手吧
Oh, inside this box together
在盒子里
And sort through all those things we've gathered
找寻我们一同经历的美好时光

Till Monday morning I'll be waiting
我会在我常去的地方等啊等
In the place I always do
直到周一天亮
Oh, I'll light a cigarette
点燃一根香烟
And hope I'll be lighting one for you
也想为你点一支
And till that evening I'll be waiting
我会在我常去的地方等啊等
In the place I always do
直到那天夜里
Oh, I'll buy myself a drink
为自己准备一罐饮料
And hope to find myself
希望那时候的我
With you
与你同在

I just wanted to say
我只想说
Oh, that I hold nothing against you
噢,于你我毫无怨言
The punches that you throw
你给我的一拳
Oh well, I'm here to catch them for ya
我默默为你受着

And the space between us grows
我和你的隔阂更甚
Oh, we're there if we double measure
事到如今,我们伤的很深
But I know we're going home together
但我们还是可以一起回家

Till Monday morning I'll be waiting
我会在我常去的地方等啊等
In the place I always do
直到周一天亮
Oh, I'll light a cigarette
我会点燃一根香烟
And hope I'll be lighting one for you
也想给你点一支
And till that evening I'll be waiting
我会在我常去的地方等啊等
In the place I always do
直到那天夜里
Oh, I'll buy myself a drink
为自己准备一罐饮料
And hope to find myself
希望那时候的我
With you
与你同在

You are my secret, my secret
你是我的秘密,一个不能说的秘密
And you say that I was blind
你曾说我傻
You don't mean them, you don't mean them
你不是这样想的,对吧?
So just say them again
那你就多说几遍
And I'll eat them, I'll eat them
我会忘了它,记住你的好
To save you
我会等啊等,直到周一天亮
From you
找到过去的你

Till Monday morning I'll be waiting
拯救真实的你
In the place I always do
就在我常去的地方
Oh, I'll light a cigarette
我会点燃一根香烟
And hope I'll be lighting one for you
也想给你点一支
And till that evening I'll be waiting
我会等啊等,直到那天夜晚的来临
In the place I always do
在我常去的地方
Oh, I'll buy myself a drink
准备一罐饮料
And hope to find myself
希望那时候的我
With you
与你同在

小豆之家敬上!

September
27
2017
 
评论
热度(21)
© 天天 | Powered by LOFTER