今天活着,做今天的事。 You are the winner !

 
Let Me Go - Gary Barlow

小豆之家:

A room full of sadness
满屋子的伤心事
A broken heart
一颗破碎的心
And only me to blame
都是我的错
For every single part
所有的碎片
No science or religion
只有抛开科学或宗教
Could make this whole
才能让拼好我的心

To be loved but never love
要么被爱,要么孤独一生
To have but never hold
想要,但遥不可及
It's a life, alone, and a desperate, need
这是一个孤独,失望的人生,我需要
To be held, to be loved, so
被抱,被爱
This is gonna take a bit of getting used to,
要花点时间去适应
but i know what's right for you
但我知道什么才是适合你的

Fly high, and let me go
展翅高飞,放开我
That sky, will save your soul
这蓝天,会拯救你的心灵
When you pass by, an then you'll know
当你路过,你会知道的
That this is gonna take a bit of getting used to
要花点时间去适应
but I know what's right, for, you
但我知道什么才是适合你的
Let me go
放开我

A head full of madness
满脑子狂怒
And no where's safe
没有地方是安全的
When tears aren't big enough,and love turns into hate
当泪珠不够大滴,由爱生恨
It's a life, alone, and a desperate need
这是一个孤独,失望的人生,我需要
To be held, to be loved, so
被抱,被爱
This is gonna take a bit of getting used to
要花点时间去适应
but I know what's right for you
但我知道什么才是适合你的

Fly high, and let me go
展翅高飞,放开我
That sky, will save your soul
这蓝天,会拯救你的心灵
When you pass by, an then you'll know
当你路过,你会知道的
That this is gonna take a bit of getting used to
要花点时间去适应
but I know what's right, for, you
但我知道什么才是适合你的

So let me go life will get better
所以放开我,你生活会变得更好
And find the love I never gave ya
会找到我不能给你的爱
I know you lie there waiting all night long,
我知道你躺在那里等了通宵
so find where you belong
去找属于你的地方吧
Fly high, and let me go (Let me go)
展翅高飞,放开我(放开我)
That sky, will save your soul (Let it save your soul tonight)
这蓝天,会拯救你的心灵,让它拯救你的心灵
Fly high, and let me go(Let me go, let me go)
展翅高飞,放开我(放开我,放开我)
That sky, will save your soul
这蓝天,会拯救你的心灵
But this is gonna take a bit of getting used to
要花点时间去适应
but I know what's right, for, you
但我知道什么才是适合你的
Let me go
放开我

小豆之家敬上!

October
19
2017
 
评论
热度(13)
© 天天 | Powered by LOFTER